Jtrenca Jtrenca

De Pardines al Taga, passant pel pla Cubilar i el Puig Estela

Saturday 26 de April de 2003
Aizkorrial Pais Basc

un dia del mes de febrer 2003...voliem pujar al Aizkorri...i no vàrem fer cim...però que bé ens ho vàrem passar!

Wednesday 19 de March de 2003
de Montgrony a Campelles pel pla de Pujals

16 de març de 2003. Aquesta excurssió estava programada per tornar al mateix lloc de origen, però la mala senyalització del camí i el desconeixement del lloc va fer que per seguretat canviessim la ruta fins Campelles. El lloc concret és en el coll de Pan, on no varem trovar el camí que ens d

Tuesday 18 de March de 2003
Montgrony a Planelles passant pel Pla de Pujals

Monday 10 de February de 2003
Mola i Montcau

De la Barata a la Mola i el Montcau, tornant pel coll de les Estenalles i la riera de les Arenes

Monday 10 de February de 2003
DE GARRAF A MONTPEDROS

DE GARRAF A MONTPEDROS: per port Ginesta-la Pleta-Campgràs-La Morella-Castell Eramprunyà-Brugués-Sant Climent-Sant Ramon-Creu de Querol-Sant Antoni-Santa Coloma de Cervelló

Monday 20 de January de 2003
Monistrol-Collbato per Montserrat i St Jeroni

Un altre dia de travessa pel massís de Montserrat...de Monistrol a Collbató, pel Monestir, st. Jeroni, st. Joan, st. Miquel i el camí de les bateries

Wednesday 6 de November de 2002
comadevaca a nuira per engeniers

mas imagenes de esta maravillosa excursión. por cierto....aunque yo figuro como tiular de las fotos, pues soy aqui el usuario registrado, la autoria de la mayoria se debe a naval cosp contreras.... un saludo

Tuesday 5 de November de 2002
nuria-noucreus-noufonts-pic superior de la vaca-refugi de coma de vaca

mare meva... quina excursió mes bella !!! trabajos he tenido para poder seleccionar unas imagenes de esta salida realizada los dias 1y 2 de noviembre, pues eran tantas las candidatas, que no sabia por las que decidirme. a parte del titulo de esta galeria, la excursión continuaria hasta núira ot

Tuesday 22 de October de 2002
turo de lhome

una vella excursió...sempre nova !! un matí de diumenge on els colors de la tardor ens canten a l'orella la bellesa d'aquests indrets...

Tuesday 22 de October de 2002
monistrol-montserrat-collbato

pel camí de l'aigua...de la muntanya santa, virolai... i cap a collabto